tisdag 7 juli 2009

Det kan inte vara sant!

Det kan inte vara sant, jag tänkte börja blogga! Jag har tjuvkikat hos andra och kanske är jag mogen att börja sjäv?! Å andra sidan så vet jag inte ens om det heter blogg eller blog bara en sån sak kan ju ställa till det!

Vad jag skall skriva om? Tja om allt och ingenting hade jag tänkt. Kanke är det någon som finner det jag skriver intressant. Någon kanske tycker att det är totalt ointressant och vet ni, det är helt ok. Men det kommer att bli en del trädgård, kreativitet, arbete och böcker

Som en liten starter på trädgårdstemat kan jag berätta att när min son var ungefär 10 år kom han hem med en träpinne i en plastkruka med en plastpåse över och sa, - mamma om vi vattnar denna så kommer det vindruvor.

Och visst blev det vindruvor! Krukan blev för liten och sonen är numera 19 år!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar